blog bejegyzés header- landing-page

Online marketing: Landing-page

Az online marketing egyik fontos eszköze

A landing-page (magyarul talán érkezési oldalnak nevezhetjük) fő célja, hogy a rá irányított látogatókat minél inkább vásárlásra késztesse. Az ilyen oldalak leginkább egyetlen termék/ szolgáltatás promotálására készülnek, és minden elem a konverzió létrejöttét szolgálja.

A landing-page-ekre általában egy külső hivatkozás útján érkeznek az érdeklődők. A hivatkozások származhatnak online kampányból (AdWords / Facebook hirdetés, hírlevél, banner) vagy akár keresési listában (SERP) való megjelenésből.

Aki igazán hatásos online kampányt tervez, semmi képpen sem hagyhatja ki a landing-page alkalmazását. Gondoljunk csak bele, hogy meghirdetjük az egyik termékünket, de a hirdetés a főoldalunkra, jobb esetben a termék webshop oldalára mutat. Az ide érkező érdeklődő annyi felesleges és sablonos információval fog találkozni, hogy könnyen lemondhat a termékről és odébb állhat. Ellenben ha van egy külön érkezési oldalunk, ami egyedülálló módon reklámozza a terméket, mindenféle zavaró elem nélkül és csak pozitív irányba tereli a látogatót, máris nagyobb esélyünk van a konverzióra.

Azonban, hogy a landing-page-ünk valóban képes legyen a látogatók konverziójára, nem árt figyelembe vennünk néhány kritériumot, melyek hozzájárulnak a hatásfok növekedéséhez.

 

Jöjjön pár szempont ami alapján landing-page-ünk hatásos marketing eszköz lesz:

  • A főcím impozáns, és kreatív legyen, de az oldal lényegét lefedje.
  • Az alcímek legyenek lényegretörőek és ösztönözzék a látogatót a tovább olvasásra.
  • Helyezzünk el pozitív visszajelzést az oldalon, ami lehet akár vevőidézet is. Egy harmadik személy pozitív visszajelzése mindig bizalmat sugall az olvasó felé.
  • Terelgessük a látogatót “Call to action” felhívásokkal, melyeket egy gombbal párosítsunk. Ezek segítségével tudni fogja a potenciális vevőjelöltünk, hogy merre tud továbbhaladni. A felhívásoknál nem árt kiemelni valami lényeges momentumot, mint pl.: Elolvasom, Érdekel, Csak most… stb.
  • Hatásos és minőségi, valamint jogtiszta képeket és videókat alkalmazzunk.
  • A lényeget mindig arra a részre helyezzük el landing-page-ünkön, ami az oldal betöltődése után, görgetés nélkül is látható.
  • Úgy alakítsuk ki az érkezési oldalunkat, hogy az minden képernyőméreten élvezhető maradjon.
  • Nagyon fontos, hogy az elhelyezett tartalom, nyelvtanilag helyes legyen. Egy helyesírási hibákkal teli oldal elég rossz fényt vethet ránk.
  • Végül, de nem utolsó sorban ügyeljünk arra, hogy landing-page-ünkről ne legyenek továbblinkelések, amik elvonják a felhasználó figyemét és elirányíthatják teljesen más tartalmak felé. A konverzió felé vezető linken kívül, bőven elég egy főoldalra mutató link elhelyezése.

 

Szeretné fellendíteni online marketing kampányát egy responsive landing-page-el? Mi elkészítjük Önnek! Első lépésként megtervezzük a landing-page weboldal tervét, majd az elfogadás után kialakítjuk a weboldalt! Keresse ajánlatunkat!

További szép napot!

Tetszett a cikk? Ossza meg másokkal is!

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.