Az online marketing egyik fontos eszköze
A landing-page (magyarul talán érkezési oldalnak nevezhetjük) fő célja, hogy a rá irányított látogatókat minél inkább vásárlásra késztesse. Az ilyen oldalak leginkább egyetlen termék/ szolgáltatás promotálására készülnek, és minden elem a konverzió létrejöttét szolgálja.A landing-page-ekre általában egy külső hivatkozás útján érkeznek az érdeklődők. A hivatkozások származhatnak online kampányból (AdWords / Facebook hirdetés, hírlevél, banner) vagy akár keresési listában (SERP) való megjelenésből.
Aki igazán hatásos online kampányt tervez, semmiképpen sem hagyhatja ki a landing oldalak alkalmazását. Gondoljunk csak bele, hogy meghirdetjük az egyik termékünket, de a hirdetés a főoldalunkra, jobb esetben a termék webshop oldalára mutat. Az ide érkező érdeklődő annyi felesleges és sablonos információval fog találkozni, hogy könnyen lemondhat a termékről és odébb állhat. Ellenben ha van egy külön érkezési oldalunk, ami egyedülálló módon reklámozza a terméket, mindenféle zavaró elem nélkül és csak pozitív irányba tereli a látogatót, máris nagyobb esélyünk van a konverzióra.
Azonban, hogy a landing-page valóban képes legyen a látogatók konverziójára, nem árt figyelembe vennünk néhány kritériumot, melyek hozzájárulnak a hatásfok növekedéséhez.
Mi alapján lesz Landing-Page-ünk hatásos marketing eszköz?
- A főcím impozáns, és kreatív legyen, de az oldal lényegét lefedje.
- Az alcímek legyenek lényegretörőek és ösztönözzék a látogatót a tovább olvasásra.
- Helyezzünk el pozitív visszajelzést az oldalon, ami lehet akár vevőidézet is. Egy harmadik személy pozitív visszajelzése mindig bizalmat sugall az olvasó felé.
- Terelgessük a látogatót “Call to action” felhívásokkal, melyeket egy gombbal párosítsunk. Ezek segítségével tudni fogja a potenciális vevőjelöltünk, hogy merre tud továbbhaladni. A felhívásoknál nem árt kiemelni valami lényeges momentumot, mint pl.: Elolvasom, Érdekel, Csak most… stb.
- Hatásos és minőségi, valamint jogtiszta képeket és videókat alkalmazzunk.
- A lényeget mindig arra a részre helyezzük el landing-page-ünkön, ami az oldal betöltődése után, görgetés nélkül is látható.
- Úgy alakítsuk ki az érkezési oldalunkat, hogy az minden képernyőméreten élvezhető maradjon.
- Nagyon fontos, hogy az elhelyezett tartalom, nyelvtanilag helyes legyen. Egy helyesírási hibákkal teli oldal elég rossz fényt vethet ránk.
- Végül, de nem utolsó sorban ügyeljünk arra, hogy landing-page-ünkről ne legyenek továbblinkelések, amik elvonják a felhasználó figyemét és elirányíthatják teljesen más tartalmak felé. A konverzió felé vezető linken kívül, bőven elég egy főoldalra mutató link elhelyezése.
Szeretné fellendíteni online marketing kampányát egy responsive landing-page-el? Mi elkészítjük Önnek! Első lépésként megtervezzük landing oldala dizájntervét, majd az elfogadás után kialakítjuk a weboldalt! Kérje ajánlatunkat!
kapcsolódó szolgáltatásaink:
Szeretné hogy tapasztalt szakember dolgozzon projektjén? Válasszon szolgáltatásaink közül és kérje ajánlatunkat!
Dizájn stúdiónk célja, hogy ügyfeleink színvonalas, egyedi megjelenéssel érvényesülni tudjanak az internet és nyomtatott média világában.
Szolgáltatásaink
Ajánlott linkek
Elérhetőségünk
Telefonszám:
+36(30) 489 8519
E-mail:
info@bfdesign.hu