Arculattervezés

Egyedi grafikai tartalom, amely megkülönbözteti márkádat
arculattervezés - kis és nagy arculat

Miért fontos az arculattervezés?

Az első benyomás művészete

Az arculat a vállalkozásod legfontosabb vizuális megjelenése, amely az első benyomást nyújtja az ügyfelek számára. Az arculattervezés nem csupán egy logó vagy színpaletta megalkotásáról szól – ez a márka teljes vizuális identitásának megteremtése, amely közvetíti a cég üzenetét, értékeit és célkitűzéseit.

EGYSÉGBEN AZ ERŐ!

Használd ki a modern arculat nyújtotta lehetőséget! Mi segítünk benne!

Egy jól átgondolt, megfelelően kivitelezett arculat biztosítja, hogy vállalkozásod kifinomult és professzionális módon jelenjen meg az online és offline térben egyaránt. Ez hosszú távon erősíti a piaci pozíciót, a brandet és az elismertségét.

Szolgáltatások

01

közösségi média fogyasztás
social media videós tartalom gyártás
social media tartalom tervezés

Ne bízd a véletlenre márkád megítélését!

Miért fontos az átgondolt arculat?

Az arculat az egyik legfontosabb befektetés egy vállalkozás számára, amely hosszú távon meghatározza a márka sikerét. Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod emlékezetes és jól felismerhető legyen, írd meg számunkra elképzeléseidet, és valósítsuk meg együtt márkád egyedi vizuális identitását!

Az arculattervezés folyamata:

Stratégiai tervezés
Minden projektet alapos egyeztetéssel kezdünk, ahol felmérjük a vállalkozás igényeit és meghatározzuk a brand fő céljait. Az arculattervezés során figyelembe vesszük a márka egyediségét és célcsoportját.
Kreatív koncepcióalkotás
A tervezést az arculati színek és a logó megalkotásával kezdjük, amely során több kreatív koncepciót dolgozunk ki. A logó minták közül kiválaszthatod a vállalkozásához leginkább illeszkedőt, melyet több körben továbbfejlesztünk. Már a minták tervezésénél is van lehetőség akár több körben újabb logó grafikákat bekérni. Az elfogadott logóra épülnek fel a további arculati elemek, mint pl. a névjegykártya, levélpapír, stb…
Teljes körű kivitelezés
A tervezéstől a megvalósításig minden lépést végigkísérünk, hogy az arculat teljes egészében megfeleljen az elvárásoknak, és minden felületen koherensen jelenjen meg. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a tervezést követően igény szerint a nyomdával folytatott kommunikációt is ránk bízhatod, így a végeredmény biztos, hogy megfelelő lesz!

Ha eléred céljaid, abból mi is építkezünk!

Konzultálj Kreatív Stúdiónkkal

Kérdésed van? Írd meg nekünk és rövid időn belül válaszolunk!

logótervezés - modern minimalista stílus
egyedi, modern logó tervezése

A branded alfája, amelyre az egész arculatot építjük …

Logótervezés: A márka legfőbb lenyomata

Egy logó nem csupán egy grafikai elem, hanem a vállalkozás esszenciáját megragadó jelkép, amely elsőként kelti fel a figyelmet és marad meg az ügyfelek emlékezetében. A professzionálisan megtervezett logó nemcsak vizuális megjelenés, hanem a márka értékeinek és üzenetének hű kifejeződése. Célunk, hogy egyedi és időtálló logót alkossunk, amely tökéletesen tükrözi márkád identitását.

Milyen szolgáltatásokat kínálunk a logótervezés során?

Piackutatás és elemzés
Ahhoz, hogy egy igazán erős logót alkothassunk, alaposan megismerjük a vállalkozás célpiacát, versenytársait és az iparági trendeket. Ez segít abban, hogy a logó nemcsak esztétikus legyen, hanem stratégiailag is erős alapokra épüljön.
Egyedi tervezés
Nem hiszünk a sablonokban. Minden vállalkozás egyedi, így a logónak is tükröznie kell a cég sajátos stílusát és céljait. Csapatunk olyan egyedi logót tervez, amely hitelesen és hatékonyan képviseli márkádat.
Kreatív koncepciók
A tervezés során több kreatív ötletet is bemutatunk, így lehetőséged van kiválasztani azt az irányt, amely szerinted is a leginkább illeszkedik a márka víziójához és jövőképéhez.
Rugalmas felhasználhatóság
A logónak minden felületen jól kell működnie – legyen szó online megjelenésről, nyomtatott anyagokról vagy céges termékekről. Olyan logót tervezünk, amely minden méretben és formátumban tökéletesen alkalmazható, és biztosítjuk annak variációit különböző felhasználási helyzetekhez.

Ha eléred céljaid, abból mi is építkezünk!

arculati elemek tervezése
Kis- és nagyarculat tervezése

A márka nyomtatott és digitális megjelenéséhez …

Arculati elemek tervezése

Az arculat hatékonyan kommunikálja, hogy mit képvisel a vállalkozásod. A vizuális megjelenés alapján döntenek az ügyfelek arról, hogy megbízhatónak, professzionálisnak és vonzónak találják-e a márkádat. A jól megtervezett arculat nemcsak megkülönbözteti a vállalkozást a versenytársaktól, hanem pozitív és maradandó benyomást is kelt.

Mit kínálunk az arculati elemek tervezésénél?

Logótervezés
Egy jól megtervezett logó könnyen felismerhetővé és emlékezetessé teszi a márkát. Csapatunk egyedi, a vállalkozásod lényegét tükröző logót hoz létre, amely azonnal felismerhetővé teszi márkádat.
Nyomtatott arculati elemek
Az arculatnak nyomtatott formában a fizikai világban is meg kell jelenni – legyen szó névjegykártyákról, brosúrákról, plakátokról vagy céges csomagolásról. Gondoskodunk arról, hogy ezek az elemek is tükrözzék a márka identitását és egyetlen egységet alkossanak.
Web- és digitális arculat
Az online jelenlét elengedhetetlen a sikerhez, ezért az arculattervezési folyamat részeként olyan webes és digitális elemeket hozunk létre, amelyek erősítik a márkát az online térben. Legyen szó a céges weboldalon elhelyezett grafikákról, vagy a közösségi médiában való megjelenésről.
Arculati kézikönyv
A következetesség alapvető fontosságú a márkaépítésben. Az arculati kézikönyv tartalmazza a márka minden vizuális elemének, például a brand színeknek, betűtípusoknak és grafikai elemeknek a szabványait. Leírja, hogy miként ajánlott használni a már elkészült arculati elemeket és útmutatást nyújt a jövőbeni tervezéshez. így biztosítva a következetes megjelenést minden platformon.

Ha eléred céljaid, abból mi is építkezünk!

arculati kézikönyv tervezése
Arculati kézikönyv készítési szolgáltatás

Egyértelmű tervezési és felhasználási instrukciók …

Arculati kézikönyv – Az egységes megjelenés kulcsa

Az arculati kézikönyv egy átfogó dokumentum, amely meghatározza a vállalkozás vizuális megjelenésének összes elemét és azok használatának szabályait. A következetesség a márkaépítés egyik alapköve, ezért elengedhetetlen, hogy a logótól kezdve a színpalettán át a tipográfiáig minden arculati elem harmóniában legyen. Célunk, hogy olyan átfogó és jól strukturált arculati kézikönyvet alkossunk, amely hosszú távon biztosítja vállalkozás vizuális következetességét. Az általunk készített kézikönyvek könnyen alkalmazhatók a mindennapi kommunikáció során, és segítenek abban, hogy a márka minden ponton hitelesen és következetesen jelenjen meg.

Hogyan hozunk létre egy arculati kézikönyvet?

Testreszabott megoldások

Minden vállalkozás egyedi, így az arculati kézikönyvnek is ezt kell tükröznie. Egyedi grafikai megoldásokat és személyre szabott irányelveket dolgozunk ki a jövőre nézve is, amelyek illeszkednek a vállalkozás vizuális világához.

Részletes kivitelezés
Az arculati kézikönyv készítése során minden apró részletre figyelünk, hogy a végeredmény nemcsak esztétikailag, hanem technikailag is kifogástalan legyen. Gondoskodunk arról, hogy az összes elem és irányelv egyértelműen és közérthetően legyen dokumentálva.

Ha eléred céljaid, abból mi is építkezünk!

kliens - Fogvarázs fogászat
kliens - Krizsanyik Kft
kliens - Loft & Vintage

Gyakran ismételt kérdések

Kezdő vállalkozásként, mit érdemes megterveztetni?
Minden brand fő és meghatározó eleme a logó, ezért az arculattervezés első lépéseként a logótervezést végezzük el. Az arculattervezés elején, már a logótervezési fázisban meg kell határozni a teljes arculat stílusát. Ez egy kiemelten fontos lépés a tervezés során, ugyanis a kiválasztott stílus a későbbiekben megtervezésre kerülő arculati elemekre is hatással lesz. Az egységes megjelenés megköveteli az egységes stílust is.

Alapozza meg üzleties megjelenését egy modern logóval. Kezdő vállalkozásként nem muszáj azonnal egy teljes arculatot kialakíttatni. Sok esetben elegendőnek bizonyul a kezdeti időkben egy logó megtervezése, melyet alkalmazhatunk leveleinknél, illetve a céges pecsétnél és a későbbiekben, fokozatosan kialakítható a teljes arculat.

A logó lehet szimplán szöveges felirat (ilyenkor álltalában a cég, vagy szolgáltatás neve kerül megtervezésre), illetve a felirat mellé alkalmazhatunk grafikai elemet, emblémát is. Amennyiben grafikus és szöveges elem is szerepel a logónkban, úgy az embléma használható önmagában is. Az igazán jó logó ismérve, hogy szöveges rész nélkül is egyértelműen felismerhető a mögötte álló cég/ szolgáltatás. Logótervezésnél meg kell határozni a stílust, melynek igazodnia kell a szolgáltatáshoz, valamint a célközönség igényeihez is. Nagy hangsúly van a színvilágon is, a különböző színek, más-más hatást váltanak ki az emberekből, a narancs például a fiatalság, vidámság érzetét kelti, míg a kék az üzletiességet, és bizalmat sugallja. Ha megvan a logó stílusa és színe a formavilágot is ki kell alakítni. Formatervezésnél törekedni kell a kevésbé bonyolult, egyszerű kialakításra, mivel ezeket könnyebb megjegyezni. Ha a logó elkészült, következhet az arculattervezés következő fázisa, a kisarculati elmek kialakítása.

Hogyan zajlik a logó elkészítésének folyamata?
Első körben egy konzultáció zajlik az ügyféllel, ahol lefektetjük az alapokat. Személyes konzultációra Budapesten és az egész országban lehetőséget biztosítunk, azonban napjainkban egyre elterjedtebb (és költséghatékonyabb) az online konzultáció (Skype, Google Meet, Messenger). A konzultációt követően meghatározzuk a logó stílusát és az arculat színeit. Vannak esetek mikor az arculati szín már adott (pl. meglévő weboldal színei), ilyenkor ezeket a színeket átvesszük és elkészítjük a logó színpalettáját. A konzultációt követően megkezdjük a logótervezést. Első körben három alap logót tervezünk meg melyek más-más megközelítésben készülnek el.

A logók elkészítését követően újabb konzultáció következik, ahol az ügyfél kiválasztja a számára leginkább megfelelő logót és átbeszéljük a további igényeit a logó továbbfejlesztésével kapcsolatban. A kiválasztott logót ezután áttervezzük. Ebben a logótervezési fázisban 3 körös javítási lehetőséget biztosítunk (a további javítások felárat vonnak maguk után) a logóval kapcsolatos egyeztetéseket követően

Végezetül a logó elfogadtatása és átadása következik, ahol az ügyfél a következőket veheti át:

Színes, fekete és fehér pixelgrafikus, transzparens változatok több méretben (.png)
Színes, fekete és fehér vektorgrafikus változatok (.pdf, .svg)
Szerkeszthető nyersanyag .ai formátumban (opcionálisan választható a tervezési ár 30%-áért)

Milyen arculati stílusok léteznek?

Az arculattervezés elején, már a logótervezési fázisban meg kell határozni a teljes arculat stílusát. Ez egy kiemelten fontos lépés a tervezés során, ugyanis a kiválasztott stílus a későbbiekben megtervezésre kerülő arculati elemekre is hatással lesz. Az egységes megjelenés megköveteli az egységes stílust is. A grafikai elemek megtervezésének számos módszer adhat kiváló alapot. Sok esetben alkalmazunk aránypárokat, melyekkel esztétikus, a szemnek tetszetős alakzatok hozhatók létre (ilyen pl. az aranymetszés is).

ARCULATTERVEZÉSI STÍLUSOK:
• Tipografikus • Flat • Minimalista • Vintage • Retro • Romantikus • Watercolour • Monochrome

ARCULATI SZÍNEK ÉS HATÁSAIK:
Az arculati színek megfelelő használatával javíthatunk az arculati elemek láttán kialakult érzéseken. Bizonyított tény, hogy a színek különböző érzelmeket váltanak ki tudat alatt, ezért ezek tudatos használata kiemelten fontos az arculat megtervezésénél.

– Nézzünk meg pár példát:

  • A vörös színek izgalmasak, serkentően hatnak ránk
  • A kék színek barátságosak, bizalmat sugároznak (kiváló üzleti alap színek)
  • A zöld színek természetességet és békét sugallnak
  • A lila színárnyalatok kreativitást, bölcsességet sugároznak
  • A narancssárga szín barátságos, fiatalos megjelenést kölcsönöz
Miből áll egy kisarculat?
A kisarculat tervezés magába foglalja a logótervezést, a névjegykártya készítést ami lehet egy illetve két oldalas kivitelben valamint egy céges levélpapír és boríték tervet logóval, céges adatokkal ellátva. Napjainkban egyre gyakrabban igényelnek a levélpapír és boríték helyett html alapú e-mail aláírást, amely tartalmazza a logót, nevet, titulust és a kattintható kapcsolati adatokat.

Ezekre 3 körös javítási lehetőséget biztosítunk. A kisarculat tervezésénél minden esetben figyelembe vesszük a célcsoportot, és a cég/ vállalkozás nyújtotta szolgáltatásokat/ termékeket, melyek alapján meghatározható a kisarculat stílusa és színei is. A grafikai elemek mellett nagy jelentősége van az arculati színeknek is.

A kisarculat elemei tehát a következők:

  • Színes és fekete-fehér logó
  • Egy- illetve kétoldalú névjegykártya
  • Egyedi megjelenésű levélpapír és boríték, vagy e-mail aláírás

Egy jól megtervezett kisarculat megfelelő megjelenést biztosíthat számos területen.

Az elkészített logó egy igazán sokrétű elem. Reklámokban, hirdetésekben, videók elején is kiválóan felhasználható. Az átadott vektorgrafikus anyagokból pedig könnyedén létrehozható bármekkora méretben, tűéles megjelenítésben, legyen az egy kupakra nyomtatott grafika, vagy hatalmas poszteren való megjelenítés.

A névjegykártya napjainkban is népszerű a vállalkozók körében. Egy minőségi, jó tapintású névjegy sokat elárul a tulajdonosáról, ezért érdemes erre az arculati elemre is nagy figyelmet fordítani.

A levélpapír és az e-mail aláírás a rendszeres kommunikációban nyújt megfelelő, üzleties megjelenést. Ezek segítségével levelei, árajánlatai egységes megjelenést biztosítanak.

Miből áll egy nagyarculat?

A nagyarculat tartalmazza a kisarculat elemeit (logótervezés, névjegykártyakészítés, levélpapír és boríték / vagy e-mail aláírás), valamint minden más arculati elemet, mint pl.: mappa dizájn elkészítését,prospektus tervezését vagy akár egy Power Point sablon kidolgozását. Az üzleties megjelenés biztosításához a legjobb választás a teljes nagyarculat kialakítása, amely egységes, professzionális módon reklámozza céget/ vállalkozást.

A legelterjedtebb nagyarculati elemek:

Mappa
A mapa kiváló információ hordozó. Amellett, hogy összetartja az iratokat, elég nagy felületen kínál lehetőséget a cég reklámozására. A mappa elejé általában a cégnév és logó foglal helyet, mígy az elérhetőségek a hátoldalon vannak feltüntetve.

Prospektus
Egy hajtott kiadvány, amely tartalmazza a céggel és termékeivel kapcsolatos legfontosabb információkat.

Cégtábla
Kültéri illetve beltéri cégtáblái már a személyes találkozás előtt megfelelő benyomást tehetnek az érdeklődőkre. Így előnnyel indíthatja a beszélgetést. A mai cégtáblák letisztult megjelenésűek és az arculat motívumait, színeit használják.

Egyedi bélyegző
Minden lehetőséget meg kell ragadni a brand építés terén. Ezért a szerződés, számla vagy hivatalos irat alján szereplő bélyegzőnk lehetőségét is ki kell használnunk. Egy megfelelően kialakított bélyegzőn is megakad az ügyfél szeme.

Ezeken kívül pedig számos további elem…

Szükség van még manapság a névjegykártyára?

Egy igazi vállalkozónál mindig van pár kiosztható névjegy a biztonság kedvéért. Személyes találkozás alkalmával is lehetőséget kell adnunk szolgáltatásaink reklámozására. És ezt a feladatot kiválóan ellátja egy professzionális, minőségi tapintású névjegy. Nem csoda tehát, hogy a névjegyek napjainkban is igen kelendőek. Természetesen egyre minőségibb anyagok és felületkezelések biztosítják azt, hogy a mai modern kártyák elérjék a professzionális hatást.

 Arculattervezésnél a névjegykártya vizuális kialakítását az arculati színeket és a logó megjelenését úgy alakítjuk ki, hogy professzionális képet mutasson cégéről. Az átlátható, informáló kialakítás elengedhetetlen ilyen kis felületen, ezért gondosan megválogatjuk a kihelyezett elemeket és azok pozícióját A névjegykártya különböző méretben készíthető el. A klasszikus 85x55cm-es papír névjegytől az négyzet alakú vagy éppen egyéni formára vágott névjegyekig. Az anyagok tekintetében is igen nagy a választék. A papíron kívül számos anyag áll még a rendelkezésünkre, mint pl. fém, fa, műanyag, stb. Csak a képzeletünk szabhat határt egyedi névjegyünk elkészítéséhez.

A NÉVJEGYKÁRTYA KIALAKÍTÁSA:

  • egyoldalú névjegy (4/0 szín)
  • kétoldalú névjegy (4/4 szín)
A mai zöld világban miért terveztessek levélpapírt?

Napjainkban egyre kevesebbet levelezünk írott, vagy nyomtatott formában, ami jótékony hatással van a környezetünkre. Azoban egy megtervezett levélpapírt nem csak nyomtatott formában tudunk használni. Word sablonként is alkalmazhatjuk őket és ezáltal az elektronikus úton kiküldött szerződéstervezetek, árajánlatok is arculatba illő megjelenéssel rendelkezhetnek.

De ha mégis a nyomtatott fomát választanád, az üzleti kapcsolattartásre, egységes megjelenésedet ezen a téren is biztosíthatod átadott nyomdai PDF fájlunk segítségével. Ezáltal az ügyfelek, vagy partnerek a kézhezvételnél, a professzionális céges boríték láttán rögtön beazonosítják a céget, és az egyedi megjelenés nyújtotta érzet megalapozza a levél tartalmához való hozzáállást. A borítékban található céges levélpapír, szintén professzionális benyomást kelt, tovább növelve cége színvonalát. A kisarculat tervezése alatt a levélpapír és a boríték is hordozza a céges logó motívumait, valamint az arculati színeket.

Levél helyett e-mail aláírás:
Napjaink elektronikus kommunikációja egyre inkább teret hódít, ezért ügyfeleinknek lehetőségük van a kisarculatban szereplő levélpapír és boríték helyett E-Mail aláírást választani. Egy modern E-Mail aláírás céges logót, nevet, titulust, és kattintható elérhetőségeket tartalmaz.

Valóban szüksége van egy mai cégnek az egyediségre?

A legjobb reklám a saját megjelenésünk. Az arculati elemek jól bevált módon reklámozzák cégét / szolgáltatásait. Napjainkban elképzelhetetlen, hogy egy cég logó és arculati elemek nélkül kerüljön a köztudatba, ugyanis az emberek vizuális memóriája igen kifinomult. A jól megtervezett arculati elemekkel kifejezhetjük azt a fajta színvonalt, melyet termékei képviselnek. A logó, névjegy, levélpapír és a többi arculati elem, mind azt a célt szolgálja, hogy információhoz jusson az érdeklődő és elköteleződjön még azelőtt, hogy beszélt volna a cég értékesítőjével, vagy olvasott volna szolgáltatásairól, illetve a cégről.

Használja ki a modern arculat előnyeit! Fokozza az ismertséget! Egy jól megtervezett arculat hozzásegíti cégét az ismertséghez. A megfelelő megjelenés pozicionál és felkelti az érdeklődést. Az ügyfelek könnyebben tovább ajánlják a céget. Emeli a munkahely színvonalát! Az egységes, arculatba illő vizuális elemeknek köszönhetően az irodai légkör javul, az alkalmazottak komfortosabban érzik magukat. Ezáltal képzettebb munkaerőt foglalkoztathat a cég. Növeli a bevételi lehetőséget! Az elismert imázs által nő a cég presztízse. A termékek, szolgáltatások minőségibb bemutatása által nagyobb bevétel realizálható.

Azon dolgozunk, hogy biztosítsuk márkád sikerét

év tapasztalat

elégedett ügyfél

visszajelzések

elkészített kreatív

Kérdésed van? Írd meg nekünk és rövid időn belül válaszolunk!

Visszajelzések

Ügyfeleink mondták

"Először egy logó tervezéssel indultunk el Feriékkel, de annyira elégedettek voltunk a munkájukkal, a hozzáállásukkal, hogy mára az összes arculati anyagunkat ők csinálják. A közös munkák során végig azt éreztük, hogy nem csak "meg akarnak csinálni egy munkát", hanem tényleg jót akarnak készíteni, alkotni! Ezért szeretünk velük dolgozni!"

Kovács Attila

Leidecker and Partner

"Évekkel ezelőtt készített a Stúdió kisfilmet cégünknek, most is Őket választottuk, nem véletlenül! Minden az elképzeléseink szerint valósult meg, nagyszerű filmet kaptunk. Rendkívül kreatív, technikailag is igen jól felszerelt és megbízható. Szívesen ajánlom másoknak is! "

Simkó Krisztián

Miniatour

"Kezdő vállalkozásként nehéz olyan weboldallal előrukkolni ami figyelemfelkeltő, érdekes és nem utolsó sorban esztétikus, lényegre törő. Mindamellett, hogy megvalósították az elképzelésünket, folyamatosan hasznos tanácsokkal láttak el minket a weboldalunk „felfuttatásával” kapcsolatban."

T. Pesti Erika

Tűzoltó extra kft.