Kérj árajánlatot!
Ingyenes, személyreszabott ajánlatunkkal nem érhet meglepetés
BESZÉLJÜK ÁT?
Sokan nem tudják még, hogy pontosan mire van szükségük és, hogy milyen adatokat adjanak meg az űrlapon.
Kérj visszahívást és munkatársunk hamarosan felkeres, hogy átbeszéljétek igényeidet!
Kérdésed van? Írd meg nekünk és rövid időn belül válaszolunk!
Gyakran ismételt kérdések
Kezdő vállalkozásként, mit érdemes megterveztetni?
Alapozza meg üzleties megjelenését egy modern logóval. Kezdő vállalkozásként nem muszáj azonnal egy teljes arculatot kialakíttatni. Sok esetben elegendőnek bizonyul a kezdeti időkben egy logó megtervezése, melyet alkalmazhatunk leveleinknél, illetve a céges pecsétnél és a későbbiekben, fokozatosan kialakítható a teljes arculat.
A logó lehet szimplán szöveges felirat (ilyenkor álltalában a cég, vagy szolgáltatás neve kerül megtervezésre), illetve a felirat mellé alkalmazhatunk grafikai elemet, emblémát is. Amennyiben grafikus és szöveges elem is szerepel a logónkban, úgy az embléma használható önmagában is. Az igazán jó logó ismérve, hogy szöveges rész nélkül is egyértelműen felismerhető a mögötte álló cég/ szolgáltatás. Logótervezésnél meg kell határozni a stílust, melynek igazodnia kell a szolgáltatáshoz, valamint a célközönség igényeihez is. Nagy hangsúly van a színvilágon is, a különböző színek, más-más hatást váltanak ki az emberekből, a narancs például a fiatalság, vidámság érzetét kelti, míg a kék az üzletiességet, és bizalmat sugallja. Ha megvan a logó stílusa és színe a formavilágot is ki kell alakítni. Formatervezésnél törekedni kell a kevésbé bonyolult, egyszerű kialakításra, mivel ezeket könnyebb megjegyezni. Ha a logó elkészült, következhet az arculattervezés következő fázisa, a kisarculati elmek kialakítása.
Hogyan zajlik a logó elkészítésének folyamata?
A logók elkészítését követően újabb konzultáció következik, ahol az ügyfél kiválasztja a számára leginkább megfelelő logót és átbeszéljük a további igényeit a logó továbbfejlesztésével kapcsolatban. A kiválasztott logót ezután áttervezzük. Ebben a logótervezési fázisban 3 körös javítási lehetőséget biztosítunk (a további javítások felárat vonnak maguk után) a logóval kapcsolatos egyeztetéseket követően
Végezetül a logó elfogadtatása és átadása következik, ahol az ügyfél a következőket veheti át:
Színes, fekete és fehér pixelgrafikus, transzparens változatok több méretben (.png)
Színes, fekete és fehér vektorgrafikus változatok (.pdf, .svg)
Szerkeszthető nyersanyag .ai formátumban (opcionálisan választható a tervezési ár 30%-áért)
Milyen arculati stílusok léteznek?
Az arculattervezés elején, már a logótervezési fázisban meg kell határozni a teljes arculat stílusát. Ez egy kiemelten fontos lépés a tervezés során, ugyanis a kiválasztott stílus a későbbiekben megtervezésre kerülő arculati elemekre is hatással lesz. Az egységes megjelenés megköveteli az egységes stílust is. A grafikai elemek megtervezésének számos módszer adhat kiváló alapot. Sok esetben alkalmazunk aránypárokat, melyekkel esztétikus, a szemnek tetszetős alakzatok hozhatók létre (ilyen pl. az aranymetszés is).
ARCULATTERVEZÉSI STÍLUSOK:
• Tipografikus • Flat • Minimalista • Vintage • Retro • Romantikus • Watercolour • Monochrome
ARCULATI SZÍNEK ÉS HATÁSAIK:
Az arculati színek megfelelő használatával javíthatunk az arculati elemek láttán kialakult érzéseken. Bizonyított tény, hogy a színek különböző érzelmeket váltanak ki tudat alatt, ezért ezek tudatos használata kiemelten fontos az arculat megtervezésénél.
– Nézzünk meg pár példát:
- A vörös színek izgalmasak, serkentően hatnak ránk
- A kék színek barátságosak, bizalmat sugároznak (kiváló üzleti alap színek)
- A zöld színek természetességet és békét sugallnak
- A lila színárnyalatok kreativitást, bölcsességet sugároznak
- A narancssárga szín barátságos, fiatalos megjelenést kölcsönöz
Miből áll egy kisarculat?
Ezekre 3 körös javítási lehetőséget biztosítunk. A kisarculat tervezésénél minden esetben figyelembe vesszük a célcsoportot, és a cég/ vállalkozás nyújtotta szolgáltatásokat/ termékeket, melyek alapján meghatározható a kisarculat stílusa és színei is. A grafikai elemek mellett nagy jelentősége van az arculati színeknek is.
A kisarculat elemei tehát a következők:
- Színes és fekete-fehér logó
- Egy- illetve kétoldalú névjegykártya
- Egyedi megjelenésű levélpapír és boríték, vagy e-mail aláírás
Egy jól megtervezett kisarculat megfelelő megjelenést biztosíthat számos területen.
Az elkészített logó egy igazán sokrétű elem. Reklámokban, hirdetésekben, videók elején is kiválóan felhasználható. Az átadott vektorgrafikus anyagokból pedig könnyedén létrehozható bármekkora méretben, tűéles megjelenítésben, legyen az egy kupakra nyomtatott grafika, vagy hatalmas poszteren való megjelenítés.
A névjegykártya napjainkban is népszerű a vállalkozók körében. Egy minőségi, jó tapintású névjegy sokat elárul a tulajdonosáról, ezért érdemes erre az arculati elemre is nagy figyelmet fordítani.
A levélpapír és az e-mail aláírás a rendszeres kommunikációban nyújt megfelelő, üzleties megjelenést. Ezek segítségével levelei, árajánlatai egységes megjelenést biztosítanak.
Miből áll egy nagyarculat?
A nagyarculat tartalmazza a kisarculat elemeit (logótervezés, névjegykártyakészítés, levélpapír és boríték / vagy e-mail aláírás), valamint minden más arculati elemet, mint pl.: mappa dizájn elkészítését,prospektus tervezését vagy akár egy Power Point sablon kidolgozását. Az üzleties megjelenés biztosításához a legjobb választás a teljes nagyarculat kialakítása, amely egységes, professzionális módon reklámozza céget/ vállalkozást.
A legelterjedtebb nagyarculati elemek:
Mappa
A mapa kiváló információ hordozó. Amellett, hogy összetartja az iratokat, elég nagy felületen kínál lehetőséget a cég reklámozására. A mappa elejé általában a cégnév és logó foglal helyet, mígy az elérhetőségek a hátoldalon vannak feltüntetve.
Prospektus
Egy hajtott kiadvány, amely tartalmazza a céggel és termékeivel kapcsolatos legfontosabb információkat.
Cégtábla
Kültéri illetve beltéri cégtáblái már a személyes találkozás előtt megfelelő benyomást tehetnek az érdeklődőkre. Így előnnyel indíthatja a beszélgetést. A mai cégtáblák letisztult megjelenésűek és az arculat motívumait, színeit használják.
Egyedi bélyegző
Minden lehetőséget meg kell ragadni a brand építés terén. Ezért a szerződés, számla vagy hivatalos irat alján szereplő bélyegzőnk lehetőségét is ki kell használnunk. Egy megfelelően kialakított bélyegzőn is megakad az ügyfél szeme.
Ezeken kívül pedig számos további elem…
Szükség van még manapság a névjegykártyára?
Egy igazi vállalkozónál mindig van pár kiosztható névjegy a biztonság kedvéért. Személyes találkozás alkalmával is lehetőséget kell adnunk szolgáltatásaink reklámozására. És ezt a feladatot kiválóan ellátja egy professzionális, minőségi tapintású névjegy. Nem csoda tehát, hogy a névjegyek napjainkban is igen kelendőek. Természetesen egyre minőségibb anyagok és felületkezelések biztosítják azt, hogy a mai modern kártyák elérjék a professzionális hatást.
Arculattervezésnél a névjegykártya vizuális kialakítását az arculati színeket és a logó megjelenését úgy alakítjuk ki, hogy professzionális képet mutasson cégéről. Az átlátható, informáló kialakítás elengedhetetlen ilyen kis felületen, ezért gondosan megválogatjuk a kihelyezett elemeket és azok pozícióját A névjegykártya különböző méretben készíthető el. A klasszikus 85x55cm-es papír névjegytől az négyzet alakú vagy éppen egyéni formára vágott névjegyekig. Az anyagok tekintetében is igen nagy a választék. A papíron kívül számos anyag áll még a rendelkezésünkre, mint pl. fém, fa, műanyag, stb. Csak a képzeletünk szabhat határt egyedi névjegyünk elkészítéséhez.
A NÉVJEGYKÁRTYA KIALAKÍTÁSA:
- egyoldalú névjegy (4/0 szín)
- kétoldalú névjegy (4/4 szín)
A mai zöld világban miért terveztessek levélpapírt?
Napjainkban egyre kevesebbet levelezünk írott, vagy nyomtatott formában, ami jótékony hatással van a környezetünkre. Azoban egy megtervezett levélpapírt nem csak nyomtatott formában tudunk használni. Word sablonként is alkalmazhatjuk őket és ezáltal az elektronikus úton kiküldött szerződéstervezetek, árajánlatok is arculatba illő megjelenéssel rendelkezhetnek.
De ha mégis a nyomtatott fomát választanád, az üzleti kapcsolattartásre, egységes megjelenésedet ezen a téren is biztosíthatod átadott nyomdai PDF fájlunk segítségével. Ezáltal az ügyfelek, vagy partnerek a kézhezvételnél, a professzionális céges boríték láttán rögtön beazonosítják a céget, és az egyedi megjelenés nyújtotta érzet megalapozza a levél tartalmához való hozzáállást. A borítékban található céges levélpapír, szintén professzionális benyomást kelt, tovább növelve cége színvonalát. A kisarculat tervezése alatt a levélpapír és a boríték is hordozza a céges logó motívumait, valamint az arculati színeket.
Levél helyett e-mail aláírás:
Napjaink elektronikus kommunikációja egyre inkább teret hódít, ezért ügyfeleinknek lehetőségük van a kisarculatban szereplő levélpapír és boríték helyett E-Mail aláírást választani. Egy modern E-Mail aláírás céges logót, nevet, titulust, és kattintható elérhetőségeket tartalmaz.
Valóban szüksége van egy mai cégnek az egyediségre?
A legjobb reklám a saját megjelenésünk. Az arculati elemek jól bevált módon reklámozzák cégét / szolgáltatásait. Napjainkban elképzelhetetlen, hogy egy cég logó és arculati elemek nélkül kerüljön a köztudatba, ugyanis az emberek vizuális memóriája igen kifinomult. A jól megtervezett arculati elemekkel kifejezhetjük azt a fajta színvonalt, melyet termékei képviselnek. A logó, névjegy, levélpapír és a többi arculati elem, mind azt a célt szolgálja, hogy információhoz jusson az érdeklődő és elköteleződjön még azelőtt, hogy beszélt volna a cég értékesítőjével, vagy olvasott volna szolgáltatásairól, illetve a cégről.
Használja ki a modern arculat előnyeit! Fokozza az ismertséget! Egy jól megtervezett arculat hozzásegíti cégét az ismertséghez. A megfelelő megjelenés pozicionál és felkelti az érdeklődést. Az ügyfelek könnyebben tovább ajánlják a céget. Emeli a munkahely színvonalát! Az egységes, arculatba illő vizuális elemeknek köszönhetően az irodai légkör javul, az alkalmazottak komfortosabban érzik magukat. Ezáltal képzettebb munkaerőt foglalkoztathat a cég. Növeli a bevételi lehetőséget! Az elismert imázs által nő a cég presztízse. A termékek, szolgáltatások minőségibb bemutatása által nagyobb bevétel realizálható.