Online marketing: Landing-page

május 11, 2016

Az online marketing egyik fontos eszköze

A landing-page (magyarul talán érkezési oldalnak nevezhetjük) fő célja, hogy a rá irányított látogatókat minél inkább vásárlásra késztesse. Az ilyen oldalak leginkább egyetlen termék/ szolgáltatás promotálására készülnek, és minden elem a konverzió létrejöttét szolgálja.
A landing-page-ekre általában egy külső hivatkozás útján érkeznek az érdeklődők. A hivatkozások származhatnak online kampányból (AdWords / Facebook hirdetés, hírlevél, banner) vagy akár keresési listában (SERP) való megjelenésből. Aki igazán hatásos online kampányt tervez, semmiképpen sem hagyhatja ki a landing oldalak alkalmazását. Gondoljunk csak bele, hogy meghirdetjük az egyik termékünket, de a hirdetés a főoldalunkra, jobb esetben a termék webshop oldalára mutat. Az ide érkező érdeklődő annyi felesleges és sablonos információval fog találkozni, hogy könnyen lemondhat a termékről és odébb állhat. Ellenben ha van egy külön érkezési oldalunk, ami egyedülálló módon reklámozza a terméket, mindenféle zavaró elem nélkül és csak pozitív irányba tereli a látogatót, máris nagyobb esélyünk van a konverzióra. Azonban, hogy a landing-page valóban képes legyen a látogatók konverziójára, nem árt figyelembe vennünk néhány kritériumot, melyek hozzájárulnak a hatásfok növekedéséhez.
online marketing tevékenység

Mi alapján lesz Landing-Page-ünk hatásos marketing eszköz?

  • A főcím impozáns, és kreatív legyen, de az oldal lényegét lefedje.
  • Az alcímek legyenek lényegretörőek és ösztönözzék a látogatót a tovább olvasásra.
  • Helyezzünk el pozitív visszajelzést az oldalon, ami lehet akár vevőidézet is. Egy harmadik személy pozitív visszajelzése mindig bizalmat sugall az olvasó felé.
  • Terelgessük a látogatót “Call to action” felhívásokkal, melyeket egy gombbal párosítsunk. Ezek segítségével tudni fogja a potenciális vevőjelöltünk, hogy merre tud továbbhaladni. A felhívásoknál nem árt kiemelni valami lényeges momentumot, mint pl.: Elolvasom, Érdekel, Csak most… stb.
  • Hatásos és minőségi, valamint jogtiszta képeket és videókat alkalmazzunk.
  • A lényeget mindig arra a részre helyezzük el landing-page-ünkön, ami az oldal betöltődése után, görgetés nélkül is látható.
  • Úgy alakítsuk ki az érkezési oldalunkat, hogy az minden képernyőméreten élvezhető maradjon.
  • Nagyon fontos, hogy az elhelyezett tartalom, nyelvtanilag helyes legyen. Egy helyesírási hibákkal teli oldal elég rossz fényt vethet ránk.
  • Végül, de nem utolsó sorban ügyeljünk arra, hogy landing-page-ünkről ne legyenek továbblinkelések, amik elvonják a felhasználó figyemét és elirányíthatják teljesen más tartalmak felé. A konverzió felé vezető linken kívül, bőven elég egy főoldalra mutató link elhelyezése.
Szeretné fellendíteni online marketing kampányát egy responsive landing-page-el? Mi elkészítjük Önnek! Első lépésként megtervezzük landing oldala dizájntervét, majd az elfogadás után kialakítjuk a weboldalt! Kérje ajánlatunkat!

kapcsolódó szolgáltatásaink:

Szeretné hogy tapasztalt szakember dolgozzon projektjén? Válasszon szolgáltatásaink közül és kérje ajánlatunkat!

Kezdje velünk a fejlődést

Forduljon hozzánk bizalommal

BFDesign Kreatív Stúdió logó

Budapest melletti székhelyű Stúdiónk célja, hogy ügyfeleink színvonalas, egyedi megjelenéssel érvényesülni tudjanak az internet és nyomtatott média világában.

Elérhetőségünk

Telefonszám:

+36(30) 489 8519

E-mail:

info@bfdesign.hu

Székhely:

2220 Vecsés, Tó u. 33

Adószám:

67042847-1-33